מלון אסטוריה כשר בסלוניקי Astoria

לא פשוט למצוא מלון כשר בסלוניקי – אבל בהחלט אפשרי. במלון אסטוריה בסלוניקי תמצאו את כל הדרוש – מסעדה כשרה המופעלת ע”י בית חב”ד הצמוד, ואף בית כנסת עם מניין ואוכל כשר. גם בחופשת סופ”ש ניתן ליהנות משבת בבית חב”ד סלוניקי, באווירה נעימה ומשפחתית.

אסטוריה, מלון בדירוג 3 כוכבים בליבה של סלוניקי, מציע אירוח מודרני עם מתקנים עסקיים. מסעדת המלון מגישה מאכלים ים תיכוניים העשויים רכיבים אורגניים מגינות המלון הפרטיות אשר בחלקידיקי (Chalkidiki).

המלון מציע חדרי אירוח מרווחים בעיצוב מודרני עם גוונים טבעיים. בכל חדר יש טלוויזיה בחיבור לוויין, מיני בר וכספת, כמו גם מרפסת המשקיפה לנופים העירוניים היפים. חלק מהחדרים כוללים רצפת פרקט. במלון יש מתקנים לאירועים ולכנסים עסקיים, הכוללים ציוד חדיש. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון כולו.

המלון כשר, ומציע ארוחות כשרות בהשגחה של חב”ד. מלבד ארוחות כשרות יש גם סוגי ארוחות בוקר שונים, כדוגמת קונטיננטלית, אמריקאית, יוונית מסורתית או טייק-אווי. הארוחה מוגשת בפינת האוכל האלגנטית של המלון.

המלון ממוקם באזור אידיאלי – מרחק דקות הליכה אחדות מטיילת החוף של העיר. חנויות, נקודות עניין היסטוריות ומתחם הבידור המסורתי והאהוב, לאדאדיקה (Ladadika), ממוקמים בסמוך למלון.

 

דילוג לתוכן