Lifestyle Kosher Crown Villas

מקום האירוח קראון וילאס פוארטו פלטה- הרפובליקה הדומיניקנית הוא האולטימטיבי בפאר ובבלעדיות, שכן כל אחד מהם הוא בית אחוזה קטן עם שלושה וארבעה חדרי שינה פרטיים מפוארים המציעים לאורחים חווית חופשה ייחודית ובלעדית.

כל הווילות הללו הן ארכיטקטורה קלאסית בסגנון ים תיכוני ספרדי, עם גגות אריחים אדומים, קשתות מטויחות טיח ועמודי אבן מכובדים עם גנים טרופיים נדיבים שבהם יש שפע של היביסקוס, בוגנוויליות וצמחים טרופיים מפוארים אחרים. בכולם יש בריכת שחייה פרטית, טרסה מוצלת, מרפסת מקורה, מטבח ואמבטיה פרטית מלאה המובילה ישירות מכל חדר שינה.

הווילות מרוהטות עם ראטאן, במבוק פילים ועבודות ווטל טבעיות בקריביים, ומצוידות במיזוג אוויר, מאווררים תקורה וטלוויזיה בכבלים.

מקום האירוח קראון וילאס (Crown Villas) הוא חלק מאתר הנופש לייף סטייל הולידיי (Lifestyle Holidays Vacation Resort) על בסיס הכל-כלול, ולאורחים יש גישה לכל מתקני אתר הנופש (למעט אזורי האח"מים). עוזרת אישית ותפריט אקסקלוסיבי בכל אחת משבע מסעדות הנופש משלימים את יחידות האירוח המושלמות הללו. לווילות קראון יש גם אפשרות לחופשה כשרה בין השירותים האופציונליים שלה.

דילוג לתוכן